Να σου πω κάτι ένα λεπτό;


Από μικρός άκουγα για τις σχέσεις μεταξύ δύο ανθρώπων και μου φαινόταν μαγικό γεγονός. Αν θες, οι καταστάσεις και το περιβάλλον μου έδειξαν πόσο τρωτές και ευαίσθητες είναι, δυστυχώς. Προφανώς και δεν ξέρω πολλά. Ίσως (ή σίγουρα) είμαι από τους ανθρώπους που δεν θα άκουγες, όμως μια σκέψη σου μου εκμυστηρεύτηκε πως αναρωτιέσαι τι σκέφτεται αυτός για το συγκεκριμένο θέμα. Μάλλον θα της σβήνει στο τασάκι ή θα τους φεύγει από τα δάχτυλα πάνω στο στέρνο και θα τον σημαδεύει η «ένωση» σαν την καύτρα από παχύ τσιγάρο ενώ αυτός θα κοιμάται ονειρευόμενος μαλακιες. Μα αγνοείς ένα σημαντικό δεδομένο (και γω σήμερα το ανακάλυψα!). Εγώ θέλω να ζήσω όσες καταστάσεις με δεχτούν καλόβουλα. Να την κάνω χαρτομανία την (που ήδη μοιάζει) σκέψη μου αν δεν μπορώ να την μεταφέρω στην στενότερη ένωση(ερωτική σχέση).

Μονογαμια, πολυγαμία, λεπτομέριες τελικά για το συμβόλαιο της αγάπης αν εσύ θες να την ζήσεις μαζί μου. Παρόρμηση μυρίζω, μα ξέρεις πως δεν είναι αυτή η μυρωδιά μου. Αν αμφιβάλλεις μάλλον δε «μ’αγαπάς». Ή δεν θες να με καταλάβεις. Ελευθερία ή φυλακή μαζί σου να είμαι και μ’αρέσουν και τα κάγκελα και οι βόλτες! Μα δεν με πιστεύεις ή δεν σου αρέσει ή το καπιλεύεσαι αυτό που εγώ ματώνω για να καταλάβω και να ζήσω με αυτό.»Δεν ξέρεις τους πάντες μιλάς απόλυτα» λέει ο Γιάννης, ο βιβλιοθηκάριος της σκέψης μου. Δεν τους ξέρω, μα είναι αυτός ένας λόγος που γράφω. Για να έχω πιθανότητες έστω να με μάθουν αυτοί. Ξεθυμαινουν τα ψυχολογικά μου, νιώθω πιο σημαντικός μα ο στόχος μου είναι να με καταλάβουν αυτοί μα περισσότερο εσύ. Σοβαρό στόχο λόγο της κακής μου έκφρασης δεν μπορώ να έχω δυστυχώς οπότε μένω ως εδώ. Όμως μακρυγορώ και δεν σου λέω γιατί σε ενόχλησα. Μην με ρωτήσεις τι σχέση θέλω ή τι μου αρέσει σε σένα. Όλα μου αρέσουν και όλα τα σιχαίνομαι. Θέλω να κάνω αυτό που εσύ θα θες να κάνεις μαζί μου. Θέλω να υπάρχω στην ζωή κάποιας κάποιων με στόχο την ανοικοδόμηση του αισθήματος αγάπης. Γιατί σταμάτησα να αγαπάω. Αυτό όμως είναι άλλη κουβέντα. Το θέμα είναι αν θες να πιστέψεις αυτά που λέω και να τα κάνουμε πράξη. Αν βαρεθείς ή βαρεθώ ας το πει ο ένας στον άλλων να αλλάξουμε παίχτες.Η ιστορία μας σε μένα τουλάχιστον θα νε αξέχαστη.Πολλά έχω ακόμα να γράψω αλλά δεν θέλω να σε κουράσω. Α!αν πετύχεις την σγουρομαλα Τζένη από την Αγγλία και με κακολογησει, πες της πως δεν ήταν αυτός αλλά οι αδελφές του υπό τον έλεγχο  της φάσης

Υ.Γ: Κανείς δεν είναι ελεύθερος όσο ακολουθεί μόνο το εγώ του.


Κόλιας

Photography credits: Marina Lazari



Σχολιάστε